Program Gabinet Stomatologiczny dla Windows

Kontakt

tel. 601 472 783
Pytanie: Czy program raportuje zdarzenia medyczne do plafromy P1 ?
Odpowiedź: Tak program raportuje zdarzenia medyczne do plafromy P1.
Pytanie: Czy muszę aktualizować program ?
Odpowiedź: Aktualizacje programu nie są obowiązkowe, nasz program działa bez ograniczeń czasowych. Nowy użytkownik otrzymuje wszystkie aktualizacje przez okres jednego roku od daty zakupu.
Pytanie: Chciałbym sprawdzić jak działa program ? Jake są ograniczenia wersji demo ?
Odpowiedź: Wersja demo to w pełni funkcjonalny program, posiadający jedynie ograniczenie co do ilości wprowadzanych danych.
Pytanie: Posiadam wersję 2.0, czy po aktualizacji do wersj 3.0 dane pacjentów będą zachowane.
Odpowiedź: Najnowsza wersja programu jest w pełni kompatybilna ze wszystkimi wcześniejszymi wersjami, począwszy od wersji 1.0.
Pytanie: Czy program będzie działał na Windows 8 w wersji 64 bitowej ?
Odpowiedź: Program działa na wszystkich wersjach Windows 32 i 64 bitowych.
Pytanie: Czy można przenieść dane pacjentów z innego programu ?
Odpowiedź: Nasza firma wykonuje bezpłatnie przenienie danych z każdego programu komputerowego. Możliwe jest także zaimportowanie danych zgromadzonych w dowolnych plikach elektronicznych np.: XLS, XML, etc.
Pytanie: Jak najprościej przenieść program ze starego komputera do nowego ?
Odpowiedź: Najleprzym sposobem jest zainstlowanie progamu na nowym komputerze i przegranie całego katalogu programu ze starego komputera na nowy.
Pytanie: Chciałbym dokupić dodatkowe stanowisko sieciowe ? Jakie są wymagania, aby program działał w sieci lokalnej.
Odpowiedź: Należy zainstalować program oraz bazę danych na komputerze głównym, a następne udostępnić folder programu. Podczas instalacji stanowiska sieciowego trzeba wskazać udostępniony folder.
Pytanie: Czy można używać programu przez internet np. przeglądać dane z domu łącząc się z komputerem w gabinecie ?
Odpowiedź: Wersja serwerowa umożliwa połączenie z bazą centralną poprzez sieć Internet/VPN.
Pytanie: Czy serwis oferuje pomoc techniczną ?
Odpowiedź: Serwis gabinet2.pl oferuje pomoc techniczną przez internet (moduł pomocy zdalnej) lub telefonicznie.

Masz pytania !

Zadzwoń lub wyślij pytanie
tel. 601 472 783

Jak zmówić ?

Wypełnij formularz

Copyright (c) gabinet2.pl 1996-2021